48 úchvatných fotografických trendů 2020

Země je stále v pohybu a další rok je před námi! Mezi ročním shrnutím, novoročními předsevzetími, předpovědi a přáními pro rok 2020 je jedna věc, na které záleží, aby byla zajištěna, že vaše tvůrčí úsilí bude úspěšné, a to poznáním špičkových trendů fotografií, které budou vládnout vizuální sféře.

Stejně jako každý rok – zde si ověřte naše trendy ve fotografiích 2019 – tým ve společnosti Stock Photo Secrets analyzoval a shromáždil ty nejinspirativnější tendence z top příčky ve fotografických agenturách, aby vám přinesl prvotřídní trendy ve fotografiích 2020. Nenechte si ujít přehled nejvíce stažených obrázků za 2019.

Vše, co potřebujete vědět, abyste vytvořili nejzářivější design a zůstali na vrcholu (a proč ne v popředí) hry ve vizuálech na příští rok je tady a vše krásně ilustrované prémiovými obrázky.

Ponořte se, užijte si a začněte přemýšlet nad nápady pro rok 2020!

Fotografické trendy roku 2020

Chcete hlubší přehled? Šest ročníků trendů!

Pokud se pohybujete ve vizuálních trendech, nebo byste pouze chtěli nahlédnout hlouběji do toho, jak se vyvíjejí, jste tu správně! Naše výroční zprávy o trendech fotografií sahají až do roku 2014 a poskytují vám nejúplnější pohled na trendy ve fotografování! Koukněte na ně:

Názory našich odborníků

V roce 2020 jsou různé fotografické trendy, ve všech je společný jmenovatel: realita. Nejžádanějším vizuálním obsahem pro příští rok je v podstatě intimní a upřímný pohled na klasická a oblíbená témata.

Podle nejnovějších případů se lidé prosazují globálně, až po fotografickou estetiku, která bude dominovat, prochází minimalistickou kompozicí a pohlcujícími obrazy, každé trendové téma je silně ovlivněno potřebou přesných reprodukcí světa a naší doby.

Je zcela jasné, že vizuální komunikace dnes již není o poskytování uměleckého ideálu publiku, který by napodoboval, ale spíše o vykreslení reality, která nás umělecky obklopuje každý den.

Pokud jste značka nebo kreativec pracující samostatně, je to tip, který byste měli mít na paměti při zkoumání nové kolekce vizuálních trendů: Chcete-li oslovit své cílové publikum, nemůžete jim jen říct, že je znáte, musíte být nimi.

Ivanna Attié - Stock Industry ExpertIvanna Attié - Stock Industry Expert

Autentické a upřímné snímky

To je zdaleka jeden z evergreen trendů posledních několika let a nezaznamenává žádné známky ústupu nebo ztráty trakce v dohledné době. Nejžhavější životní styl fotografií v roce 2020 budou autentické stylizované snímky. Hyper-reálné, upřímné okamžiky zachycené krásně – zkušeným fotografem, ať už jsou skutečně upřímné nebo vytvořené, aby tak vypadaly, což by byly poněkud “fotky ne fotobankové“, je to co musíte v následujícím roce vizuálně aktualizovat.

Photocase: Hyperrealismus 

Autentičnost je trendem již řadu let a vývoj jde ještě dále od pozvednutého záběru modelu k realistickému fotografování lidí, téměř ve stylu dokumentárních filmů ze sedmdesátých let: roztřesených a nedokonalých, ale pravdivých a krásných, což zase koresponduje s obsahovým trendem nedokonalosti.

Little girl dusty room

Copyright: deyangeorgiev / Photocase.com

Shutterstock: Autenticita a snímky v pohybu

Felicia PerrettiCítím, že skutečné okamžiky a autentičnost ve fotografii jsou stále velmi důležité, a firmy/značky se budou i nadále ptát na tento typ snímků. Kromě toho si představuji, že uvidíme více pohyblivého obrazu. Fotografie je způsob, jak přidat pohyb, ne-li plný přechod na video.

Two Afro Women Taking Selfie

Copyright: Kseniia Perminova / Shutterstock

Stock Photo Secrets: Úpřimné kompozice 

Autentická fotografie byla v roce 2019 oblíbeným trendem a není divu, že se její vývoj vyvíjí do trochu jiného prostoru. Zatímco autentická fotografie byla zaměřena na skutečné lidi v reálných situacích, upřímná fotografie se v mnoha případech zaměřuje spíše na fotografa než na předmět. Na rozdíl od záměrně položených portrétů, které jsou speciálně navrženy a inscenovány tak, aby bylo dosaženo určitého vzhledu nebo cíle, je cílem upřímného záběru být podnětný a upřímný. Aby toho bylo dosaženo, musí fotograf prolnout do svého okolí. Aby bylo možné zachytit skutečně upřímné a originální fotografie, musí být fotograf neviditelný. Výsledkem může být dosažení náročného typu fotografie, ale doufáme, že v tomto působivém fotografickém stylu vynikne.

Family Running Along Winter Beach

Copyright: Ingram Images / Stock Photo Secrets

Dreamstime: Vypravěči

Obrázky vyprávějí příběhy a v roce 2020 bude spousta vizuálního vyprávění. Je potřeba, aby byl můj, váš, jeho nebo její příběh slyšen, promítne se do jedinečných představ jednotlivců i do atypických způsobů jejich fotografování. Zapomeňte na obvyklou pózu, nechte se příběhem rozvinout!

Family Easter Bunny Silly Faces

Copyright: Shsphotography | Dreamstime.com

Uvidíme příběhy jedinečnosti, diferenciace, ale také příběhy inkluzivity a rozmanitosti. Měnící se svět změní své funkce, takže se připravte na kolekci různých portrétů ve snaze dokončit koláž světových lidských portrétů. Lidé zítřka budou vypadat velmi multietnicky.

Portrait of African Tribe Man with Red Blanket

Copyright: Nuvisage | Dreamstime.com

Young People sitting on rooftop

Copyright: Ammentorp | Dreamstime.com

EyeEm: Produkovaný realismus

Tento trend podporuje značky, aby napodobovaly spontánní vyprávění energie „upřímného“ snímku, skutečného příběhového okamžiku, který dává subjektu příležitost odhalit pravdu bez zbytečných rekvizit, umělého osvětlení nebo nadměrného digitálního retušování. Pro firmy/značky jde o vyprávění jednoduchých příběhů o produktech, které zvyšují lidskou stránku kapitalismu.

Young woman drinking water on the side of the road

Copyright: Linas Vaitonis / EyeEm

Environmentalismus a udržitelnost

Jedním z nejdiskutovanějších témat tohoto roku byla ekologie, dopad člověka na planetu a to, co můžeme (a měli bychom) udělat pro zachování našeho životního prostředí. V důsledku toho budou tyto záležitosti velmi žádané ve vizuálním materiálu. Téměř všichni odborníci, s nimiž jsme se poradili, vyzdvihli ekologismus a udržitelný životní styl jako horký trend do roku 2020.

Photocase: Zlato je zelené

Luxusní už nemusí být drahé, ale spíše udržitelné. Udržitelnost je nyní životní styl a lidé začleňují do svého hodnotového horizontu ekologická i sociální kritéria. Je lepší zachránit vintage bundu z druhé ruky, než vytáhnout drahý kus z butiku Gucci. Nová stará bunda je poté vzata do ekologického obchodního domu, kde se naplní opakovaně použitelné nádoby jídlem. Nejde tedy o obecné vzdání se potřeby, ale o změněné hodnoty, které nadále vedou k spotřebitelským rozhodnutím, ale s přihlédnutím k sociálním a ekologickým aspektům, které doprovázejí každý produkt a každou službu.

Hand crushing a plastic bottle

Copyright: Andrea Righetto / Photocase.com

Shutterstock: Recyklace, změna klimatu a průzkum vesmíru

Anastasiia Kryvenok: Podle mého názoru budou největšími trendy environmentální problémy a globální oteplování. Toto téma se rozšíří tak, aby obsahovalo i fotografie lidské interakce s přírodou, vývoj nových technologií a dokonce i průzkum vesmíru.

Polar Bear with cub walking on ice

Copyright: FloridaStock / Shutterstock

Luis Molinero: Chystáme se vstoupit do roku 2020 a já si představuji, že témata a trendy od roku 2019, jako jsou sport, podnikání a zdravé jídlo, budou i nadále prosperovat. Ale také si myslím, že pojmy, které si v současné době stále více uvědomujeme – jako je recyklace a obnovitelná energie a boj proti změně klimatu – získají na významu a vstoupí na scénu.

Dreamstime: Náročná budoucnost

Od Gretiny školní stávky za klima až po neustále se rozvíjející sociální a politický aktivismus budou lidé na celém světě zpochybňovat existující paradigmata pro „lepší“ svět. Díváme se na dobu, kde lidé bojují a hledají alternativy, od městských zahrad, čištění oceánů a speciálních vzdělávacích programů pro život v šetrném životním prostředí.

Protest People Sign Running out of Time

Copyright: Andrei Gabriel Stanescu | Dreamstime.com

Kids learning recycling in biology class

Copyright: Rawpixelimages | Dreamstime.com

Živé barvy

Nemůžete myslet vizuálně bez přemýšlení v barvách. Paleta příštího roku bude velmi živá, plná zářivých, odvážných a pohyblivých odstínů, které zapadají do různých příběhů, po retro cestování do přírody. Různé fotografické agentury zachytily tento trend, a to je to, co musí říci:

Stock Photo Secrets: Zářivé barvy

Rok 2020 je o tom, jak se vyjádřit. Ne doslovným nebo zjevným způsobem, ale z abstraktnější perspektivy s použitím jasných barev a fotografických stylů k vyjádření nápadu, konceptu nebo dojmu. Proto jsou jedním z našich hlavních trendů do roku 2020 Zářivé barvy. Všechny obrázky mají hlas a čím hlasitější je barva, tím hlasitější je hlas. To umožňuje, aby fotografie vyčnívaly z davu a skutečně ovlivňovaly diváka. To je obzvláště běžné v době, kdy jsou fotografie na vrcholu a dostupnost obrázků je na velmi saturované úrovni. Fotografování, které vyčnívá z davu, vždy najde popularitu.

Pattern multicoloured tableware duotone background

Copyright: Ingram Images / Stock Photo Secrets

Shutterstock barevné trendy: Žádné pastely v dohledu

Shutterstock vydal kompletní průvodce barevnými trendy pro rok 2020 a první tři jsou neuvěřitelně odvážné a lákavé:

Lush lava – A powerful, burning red – #FF450

48 úchvatných fotografických trendů 2020 2

Aqua Menthe – A spicy, vibrant green – #7FFFD4

48 úchvatných fotografických trendů 2020 3

Phantom Blue – A deep and strong blue – #191970

48 úchvatných fotografických trendů 2020 4

123RF: Výrazné barvy & Neon Flair

Barvy získají živější a zářivější přítomnost ve světě fotografií pro všechna digitální média. Využijte jasné a odvážné vizuální prvky, které upoutají pozornost diváka nebo vytvoří úvodní stránku marketingu a designu.

Portrait african woman hugging herself

Copyright: ammentorp / 123RF

V průběhu příštího roku uvidíme nárůst neonových snímků. Svítící záře budou nejdůležitějšími trendy, která budou použita při hledání neonové fotografie. Portréty bez tématiky budou také rostoucím stylem, díky kterému budou běžné portréty populární.

Girl in a cafe window neon lights

Copyright: http://shrsl.com/211uk / 123RF

Dreamstime: Plynulé, pestré, Isometrické

Klipartová umění a ilustrace z roku 2020 budou zářivá a pestrá barevná schémata, od monochromatických vizuálů až po zářivé barvy, jako jsou nasycené oranžové a fialové tóny, to vše má upoutat pozornost diváků.

Abstract vibrant fluid colours background

Copyright: Stararts | Dreamstime.com

Abstract Isometric Boxes 3D background

Copyright: Kulikovalex | Dreamstime.com

EyeEm: Pastelová melancholie

Co získáte, když zkombinujete tisíciletou kulturu s fotografickým minimalismem? Říkáme tomu Generation Blue. Při pokusu o zpracování zdánlivě nekonečných negativních titulků zpráv, které nás denně bombardují, barvy, které vybereme v našich kampaních se značkou nabízejí jemnou připomínku léčivých a emocionálních vlastností, které barva může přinést.

Girl in Swimsuit at the sea

Copyright: Fabio Piccioni / EyeEm

Atypická krása a Surové záběry

Tento trend je již několik let na vzestupu a bude stejně klíčový jako v roce 2020. Současná fotografie, zejména portrétování, je o znovuobjevování a přepracování sociálních parametrů krásy, a to nejen na lidskou úroveň, ale také pokud jde o vizuální estetiku. Pro příští rok budou vítězné portréty ty, které zachycují nekonvenční krásu surovým, méně vyrobeným a méně retušovaným způsobem. Je zajímavé sledovat, jak je tento trend ve Fashion (módních) fotobankových fotkách!

Photocase: Nová krása

Koncept krásy je znovu probírán. Zejména tento druh dokonalosti dosažený pomocí post efektů je rychle odhalen jako marketingový nástroj a stále více ztrácí svoji záři. Kamera místo toho ukazuje neupravenou krásu, nedokonalosti, podivnosti, jinakosti a rozmanitosti, která je dána všem tvorům.

Portrait of woman wearing scarf

Copyright: Nika Akin / Photocase.com

Adobe Stock: Make-up není maska

Kosmetika se historicky používá jako „maska“ ve snaze dosáhnout omezeného a lineárního ideálu krásy. Současná péče se zaměřuje na oslavu jedinečného vzhledu a stylu člověka a barva se projevuje výrazným uměleckým způsobem.

Woman with pink afro

Copyright: Elise Mesner / Adobe Stock

Vizuál musí odrážet současné používání kosmetiky jako oslavu individuality a identity, aby vypadal svěží, nestaromódní, odvrácený od tradičních a příliš retušovaných „krásných“ vzhledů.

123RF: Neupravené fotografie

Vzhledem k tomu, že v seznamu trendů fotografie stále roste autentičnost, uvidíme spousty dalších neupravených záběrů, zejména na sociálních médiích. Snímky reálného světa budou beze změny rozšířeny více, než je tomu v současné době a to po dobu následujících let.

woman with japanese kimono in kyoto

Copyright: Leung Cho Pan / 123RF

EyeEm: Nové Já

As an evolving art form, modern portraiture is quietly consuming the selfie, swapping raw spontaneity for constructed digital-vanity. Portraiture carries our deepest insecurities about what it is to be powerless in a social media vacuum that often values aesthetics more than genuine connections. Brands can learn from a renewed focus on simple visual elements.

Jako vyvíjející se umělecká forma moderního nenápadně konzumní selfie se vyměňuje za surovou spontánnost a za vytvořenou digitální marnost. Portrétování přináší naše nejhlubší nejistoty ohledně toho, co znamená být bezmocný v sociálních médiích, která často oceňují estetiku více než skutečné spojení. Značky se mohou poučit z obnoveného zaměření na jednoduché vizuální prvky.

Portrait of Asian woman

Copyright: Audrey Kwok / EyeEm

Moderní život seniorů

Několik agentur získalo rostoucí trend, který usiluje o přesnější a zmocněné zobrazení Baby Boomerů, protože kultovní generace nyní dosahuje stáří 65 let. Toto masivní množství obyvatelstva je nyní v dobrém věku a určitě určují trendy, jak by se tato životní fáze měla žít. Fotografie seniorů v roce 2020 by to měly odrážet.

Photocase: Ok, Boomer!

Lidé z Baby boomu stárnou, a protože představují sociální většinu, nároky na obsah obrázků se s nimi mění. Současně propast digitální gramotnosti odděluje velkou část této generace od virtuálního světa, který je pro ně neviditelný. Nicméně, starší modely však v budoucnu pravděpodobně nebudou mít žádné velké problémy s pracovní vytížeností.

Portrait of senior woman red lipstick

Copyright: livcool / Photocase.com

Adobe Stock: Všechny generace vítány

Elegantní stárnutí není jen možné – je to normální. Starší lidé jsou zdraví a aktivní, podílejí se na pracovní síle mnohem déle než předchozí generace, což jim dává velkou výdajovou sílu.

Senior and young women in a field

Copyright: Bonninstudio/Stocksy / Adobe Stock

Společnosti chtějí rozmanité snímky, které představují živé starší lidi aktivně zapojené do všech aspektů života a kolegy a komunitu všech věkových skupin. To pomáhá společnostem růst v přitažlivosti a významu pro výkonnou starší demografii.

Woman giving peace sign

Copyright: Lindsay Mound / Adobe Stock

Portrait of senior Asian man

Copyright: Victor Marvillet / Adobe Stock

Dreamstime: Stáří v plné síle

Globálně je populace nad 65 let v současné době nejrychleji rostoucí věkovou skupinou. Fotografie není žádným cizím požadavkem autentické vizuální reprezentace pro tuto konkrétní skupinu. Věk je jen číslo a senioři se také baví.

Senior men laughing and dining

Copyright: Rawpixelimages | Dreamstime.com

Koncepce stárnutí seniorů související s aktivním životním stylem, zdravotní péčí, financemi, bydlením, rodinou, zbožím a službami budou stále populárnější a zbaví se konvenčních starostí představujících tichou moudrost.

Senior Man Bathroom Routine Silly Funny

Copyright: Pojoslaw | Dreamstime.com

Rozmanititost a začlenění

Poptávka po forografiích, které ilustrují inkluzivní a rozmanitou globální společnost, se zvýší až v roce 2020. Kreativci budou potřebovat více než kdy jindy fotografie, které poskytují přesnou vizuální prezentaci světa, ve kterém žijeme, a lidí, kteří jej obývají, aby poslali své zprávy masám. Od rasy k genderovým rolím bude fotografie životního stylu především o zastupování všech.

Shutterstock: Nové způsoby stereotypních téma

Damir Khabirov: Jakékoli nové trendy v roce 2020 budou nevyhnutelně vycházet z těch, které již získaly trakci v roce 2019. Rozmanitost, tělesná pozitivita a feminismus budou i nadále nesmírně relevantní. Toto jsou globální trendy, které ovlivňují trh s fotografiemi, reklamu, marketing a dokonce i politiku.

Sister sitting with disabled brother

Copyright: Jaren Jai Wicklund / Shutterstock

Mám pocit, že klasická témata budou stále relevantní – budou však vykreslována novými způsoby. Vezměme si například stereotypní portrét šťastné rodiny sedící doma na gauči. Každý rok se design interiéru mění, oblečení vypadá jinak a rodina se sama může lišit od typického obrazu „máma, táta, chlapec a dívka“, aby byla rozmanitější a inkluzivnější.

Adobe Stock: Vyjádři se

Díky sociálním médiím jsou lidé veřejnější a otevřenější než kdykoli předtím, pokud jde o vyjádření jejich pocitů. Lidská potřeba sdílet úplnou a upřímnou škálu surových emocí je nyní hlavním proudem.

Man expressing emotion

Copyright: TONL / Adobe Stock

Spotřebitelé chtějí, aby se sami autenticky zastupovali. To zahrnuje způsob, jakým se cítí a vyjadřují. Toto je nejnovější vizuální forma „začlenění“.

Bald woman laughing during a protest

Copyright: Jacob Lund / Adobe Stock

123RF: Inkluzivní zaměření

Narazí na rozsáhlý okruh otázek o tom, jaká by byla fotografie, kdyby bylo silnější zaměření na inkluzivitu. Rok 2020 bude rokem, na kterém budou stále záležet reprezentaci postav, pohlaví, orientace a rasové rozmanitosti.

Young woman plus size model neon background

Copyright: : Volodymyr Melnyk / 123RF

Alamy: Dívka šéfem

Jen Velké Británii jsou ženy jedním ze tří podnikatelů. A s tím, jak se průmysl snaží změnit tento tradiční pohled na podnikatele, se mění díky zvyšování povědomí o pružné pracovní době, práci na dálku a výrazech, jako je „maminkatelka“, čím dál více se stává populární, a příchází s inspirativními a zmocňujícími snímky.

Young Muslim Malay woman taking selfie

Copyright: Gabriel The / Alamy Stock Photo

Sociální aktivismus

Vizuální trend, který již identifikoval minulý rok, shromažďuje představy o lidech, kteří se spojují za účelem řešení příčin, provádí veřejné akce s cílem zvýšit povědomí a bojovat proti nim. Prosazují co by se podle jejich názoru mělo změnit a do roku 2020 také proderou.

Adobe Stock: Ode mě k vám

Podle mladších spotřebitelů, hnutí za podporu větších i menších aktivit pomáhajícíh přírodě i lidem v poslední době narůstá. Osobní se mění ve smysluplné.

Young men and women red hair outdoors

Copyright: Alp Peker / Adobe Stock

Obrázky, které znázorňují silný dojem společenství a smyslupného životního stylu rezonují s dnešními příjemci sdělení, vytvářející přímě propojení mezi firmami a jejich všímavými zákazníky.

Big crowd illustration seamless pattern

Copyright: Dashk / Adobe Stock

Shutterstock: Rovnost ve vedení

Iryna Kalamurza: Věřím, že současné umění odráží problémy, které existují v moderní společnosti, a fotografie by také měly ilustrovat, co se dnes děje na ulici. Největším trendem je bezpochyby boj za rovnost. To zahrnuje práva žen a rovnost pohlaví a rovnost pro různé rasy a věkové skupiny.

Dreamstime: Výzvy budoucnost

Měnící se sociálně-politická a přírodní krajina se v roce 2020 kreativně projeví v koncepcích designu a fotografií. Eugenika, vzestup AI, nepředvídatelné jevy počasí, globální oteplování, pokračování ságy Brexit, dynamika sociálních médií, to jsou jen některé z hlavních výzev, kterým budeme čelit v blízké budoucnosti.

EyeEm: Občanský aktivismus

Jak vyprávět působivý vizuální příběh bez drahých nástrojů? V roce 2020 je občanský aktivismus vizuálním trendem, který se odehrává mimo hlasovací urnu: kde se čočky našich chytrých telefonů stále více zaobírají sociálními a politickými změnami a poskytují platformám sociálních médií přesvědčivé video a fotografie očitých svědků přímo ze zdroje.

Man with protest sign black and white

Copyright: Max Gor / EyeEm

Působivé záběry

Technologie snímání obrazu se pohybuje vpřed a kreativní svět zahrnuje nové prostředky vizuálního vyjádření. Působivá fotografie je v pozdějších letech rostoucím trendem a je každý den přístupnější s aplikacemi v krajině, přírodě, životním stylu i mimo něj. V roce 2020 to vidí i několik agentur, které dosahují nejvyšší popularity, a říkají nám proč:

Stock Photo Secrets: 360º fotografie

Vzhledem k tomu, že virtuální realita, nebo VR, roste v mnoha dalších oblastech techniky, jako jsou videohry a filmy, není divu, že se dostala do fotografie. Bude to mít poněkud odlišnou podobu, na místo VR náhlavních souprav a virtuálních světů bychom s největší pravděpodobností viděli, že fotografie 360 začne stoupat na popularitě.

360 degrees view of smart urban city

Copyright: Ingram Images / Stock Photo Secrets

Fotografie 360 ​​se vztahují na fotografie nebo videa, která pokrývají 360 stupňové spektrum, což divákovi umožňuje zobrazit obrázek ze všech úhlů, nikoli ze specifické perspektivy. Zatímco se technologie pro vytvoření této fotografie stále vyvíjí, na Facebooku a Mapách Google vidíme rané verze, které jsou plně funkční a dávají představu o tom, co to může v budoucnu pro fotografii 360 znamenat.

360 degree panorama of rice terraces

Copyright: Ingram Images / Stock Photo Secrets

123RF: 360º Photography

Očekávejte vizuální zaměření na panoramatické a pohlcující záběry, které vás vtáhnou do fotky. Zachycení okolí konkrétního místa, které umožňuje divákům podívat se na různé úhly a zažít jedinečný pocit zákulisí.

Tourist with sleds in blue ice

Copyright: Alexey Zakirov / 123RF

Povědomí o duševním zdraví

Protože stigma a předsudky kolem otázek duševního zdraví zůstávají pozadu a význam duševní pohody zasahuje do běžné komunikace, fotografie bude muset toto téma více reflektovat, a to skutečným, určitým způsobem, který zve k diskuzi.

Alamy: Za jedno s přírodou

Trávení času v zeleném prostoru nebo uvedení přírody do každodenního života může být přínosem pro vaši duševní i fyzickou pohodu. Když se rozhovory o duševním zdraví stávají méně stigmatizovanými, více lidí přemýšlí o tom, jak mohou své domovy přizpůsobit, aby jej vylepšili. Tato potřeba bytí s přírodou se odráží v interiérových fotografiích.

Bed next to plants and window

Copyright: Katarzyna Bialasiewicz / Alamy Stock Photo

EyeEm: Znovunabytí mentálního zdraví

Jako jeden z největších zdravotních problémů, kterým čelí dnešní generace, schopní kreativci jsou schopni poskytnout hlas i těm co hlas nemají. Jako cíl, o který v roce 2020 usilujeme, je způsob, jakým překonáváme duševní zdraví z vizuální perspektivy, stejně důležitý jako samotná konverzace. Začíná to způsobem, jakým prodáváme a propagujeme dané téma a jak vybíráme správné obrázky.

Young Man sad on floor

Copyright: yangyak / EyeEm

Láska k přírodě

V přímé souvislosti s hlavním trendem environmentalismu a ekologické ochrany vidí odborníci značný zájem o obrázky, které oslavují přírodu, a naše spojení s přírodními prvky.

Dreamstime: Touha po zelené

Viděli jsme rostoucí touhu po přírodě s lidmi, kteří utíkají na osamělá vzdálená místa. Rok 2020 se posune dále a učiní krok blíže k vybudování našeho vlastního “zeleného” útočiště přímo uprostřed všeho. Lidé berou přírodu zpět do měst a do svých domovů, takže očekávají, že příští rok zazáří všechny odstíny zelené přírody.

Green leaves background

Copyright: Thanabodin Jittrong | Dreamstime.com

Propojíme se s přírodou v zajetí celozeleného pozadí od ochutnávky zelené iniciativy až po záplavu zelené.

Cute dog laying on grass with flowers

Copyright: Natalia Bachkova | Dreamstime.com

123RF: Zaměření na přírodu

V době silné změny klimatu se budeme více soustředit na přírodu a na venkovní prostředí. Ekologická fotografie je trendem s oblibou lidí i volně žijících živočichů s důsledky dopadů člověka na Zemi.

Aurora northern lights in iceland

Copyright: Tawatchai Prakobkit / 123RF

Mobilní snímky

Ve vizuálních trendech, které jsou přítomni již několik let, někteří odborníci stále považují mobilní fotografii za samostatný trend i pro rok 2020.

Stock Photo Secrets: Vertikální fotografie

Vzhledem k rychlému vývoji chytrých telefonů v posledním desetiletí (se zaměřením zejména na vestavěné fotoaparáty) není překvapivé, že měly dopad na snímky a průmysl fotografií obecně. Tato změna má podobu více obrázků, které používají styl portrétní fotografie nad krajinou, a někteří je přičítají nárůstu používání chytrých telefonů. Výsledkem je, že portrétní (nebo vertikální) snímky si v nadcházejícím roce dávají pozor, aby se zjistilo, zda tento trend stále roste.

Happy young girls doing piggyback

Copyright: Ingram Images / Stock Photo Secrets

Shutterstock: Skutečné obrázky a přirozené světlo

Kseniia Perminova: Myslím, že mobilní fotografie bude jedním z hlavních trendů. Lidé chtějí vidět v reklamě to, co vidí na vlastní oči. Navíc je pro fotografa i kupujícího mnohem snazší používat smartphone kdekoli a kdykoli, aniž by se museli starat o nalezení ateliéru nebo pracovního prostoru. Podobně si myslím, že budou vyžadovány i obrázky s přirozeným světlem (vyrobené bez použití přídavného osvětlovacího zařízení a filtrů).

Retro nostalgie

Některé agentury vidí rostoucí zájem o obrázky, které slaví minulost a přinášejí ji zpět do kontrastu s modernějšími tématy a koncepty, které dnes zaplňují vizuální pole.

123RF: Retro ozvěny

Vintage fotografické efekty a nálady z minulosti jsou trendem, který překonal čas. Uvidíme další retro záběry s chromatickými barvami a vintage rámečky, které nás přivedou zpět do starých dobrých časů.

woman in retro look at music festival

Copyright: ammentorp / 123RF

Alamy: Nostalgie nové generace

Nostalgie je definována jako sentimentalita k minulosti. Toto nové pojetí nostalgie se dívá na to, jak se prvky z minulosti modernizují a používají v 21. století. Tento trend je o zapomenutí těžce stylizovaných retro záběrů a soustředění na aktualizaci těchto témat.

Fashionable woman in retro style

Copyright: Lorna Cabble / Alamy Stock Photo

Minimalismus, jednobarevné kompozice

Složení uvidí mnoho čistých rozvržení, která si hrají s koncepty koláže a ořezávání v monochromatickém nebo duálním schématu, připomínajícím starou techniku ​​koláže.

Photocase: Ořezávání a montáž

Vidíme stále více obrázků s monochromatickým pozadím. Nemůžeme zatím hovořit o úplně izolovaných či separovaných objektech ve fotce. nicméně trendy tímto směrem jednoznačně míří, přibívajídodatečně vkládané prvky, různé montáže a koláže. Toto je reakce obrazových procesů na technologii Deep Fake nebo fake news ve stylu aféry Sharpie-Gate amerického prezidenta.

Flour with spoon on purple background

Copyright: YesPhotographers / Photocase.com

123RF: Estetické rozvržení

Minimální a čisté rozvržení jsou trendovou fotografickou estetikou, na kterou si v nadcházejícím roce musíte dát pozor. S odečtením potenciálního nepořádku může být minimalistická fotografie uklidňující alternativou k rušným a uspěchaným záběrům.

Minimalist botanical interior design background

Copyright: marctran / 123RF

Více individuálních trendů!

Odborníci z různých fotografických agentur poukázali na trendy, které možná ostatní ve svém výzkumu nezachytili. Znamená to, že tyto trendy jsou méně relevantní? Samozřejmě že ne! Je to vlastně skvělý způsob, jak mít pro nadcházející rok větší rozsah vizuálního průmyslu, proto vám doporučujeme, abyste si je také prohlédli.

Photocase: Tmavá plocha

Není nic horší než loňské šílenství. Efekty odlesku podsvícení jsou nyní oficiálně mimo

a grafici jsou opět potěšeni mnoha fotografiemi s obrovskými plochami černých stínů, díky kterým je umístění textu mnohem snazší. Tyto fotografie žijí ze silného kontrastního efektu vytvořeného tmavými oblastmi. Divák mentálně nahradí to, co se skrývá ve tmě, a tak se zapojuje do obrazu, což vytváří napětí

Cat on Table with dark background

Copyright: Tarik Gogic / Photocase.com

Stock Photo Secrets: Letecké fotografie

Letecké fotografie, kterých jsme se v roce 2019 dotkli, byly kdysi nedosažitelným cílem. Se vzrůstající dostupností a prodejem dronů je snadnější než kdy jindy vzlétnout do nebe a zachytit svět pod ním. Tento pozoruhodný typ fotografie (dron fotografie), který poskytuje jedinečný pohled na svět kolem nás, je stále oblíbenější. V minulém roce jsme viděli několik úchvatných leteckých snímků, kdy tento trend právě našel to své, ale vzhledem k jeho popularitě očekáváme, že do roku 2020 uvidíme mnohem více obrázků tohoto typu.

Aerial view of boats and yatchs in port

Copyright: Ingram Images / Stock Photo Secrets

123RF: Macro snímky

Blíž a osobně bude svěžím vizuálním zaměřením, na které se můžeme soustředit v roce 2020. S tématy zaměřenými na přírodu, hmyz a zvířata očekávejte přiblížení nejjemnějších detailů, které nás obklopují.

Close-up of iguana eye

Copyright: gaschwald / 123RF

Alamy: Ztraťte se na neznámých místech

Vidíme rostoucí trend místního cestování, lidé nechtějí zvýšit svou uhlíkovou stopu cestováním do zahraničí a místo toho zkoumají cíle a činnosti, které si mohou užít, a které jsou pro ně místní. To neznamená, že výlety nebo obrázky jsou nudné, naopak, povzbuzují lidi k tomu, aby našli vzrušení a dobrodružství, které si nikdy neuvědomili, že existovaly.

Surfer couple on beach with vw beetle

Copyright: David Lyons / Alamy Stock Photo

Alamy: Jídlo s rodinou

Známá jako kultura dlouhé pracovní doby, více lidí než kdykoli pracuje od úsvitu do soumraku. Když se náš pracovní život stává rušnějším, je stále důležitější, abychom si z rodinného času vytěžily maximum, a mnozí by souhlasili s tím, že existuje jedna věc, která spojuje rodinu – jídlo. Trávit ty vzácné chvíle při snídani, pečením s maminkou v neděli odpoledne nebo sezením v pátek večer a sdílet pizzu s lidmi, kteří pro tebe znamenají nejvíce. V Alamy současné kolekcei životního stylu existuje skutečný přehled autentických snímků, které zachycují rodiny, které se takto spojují.

Happy family dining outdoors

Copyright: AlessandroBiascioli / Alamy Stock Photo

EyeEm: Komerční reklama

Značky si půjčují od ikonických uměleckých hnutí 20. století, postmodernistické prvky uměleckého designu s více odkazy na pop art, design Memphis Group, umělecká díla zátiší a barevné palety Miami Pastel. V rámci tohoto trendu existuje silný vztah mezi dobrodružným tématem vedle sebe s společenským výrazem millennials a chytrým copywritingem.

Skyscrapper against pastel sky

Copyright: Marco Di Stefano / EyeEM

Fotobanky

Pojďte a setkejte se s 8 předními fotografickými agenturami, které nám poskytly náhled jejich kreativních odborníků na vizuální trendy, včetně letošních fotografických trendů a také ilustrací:

Photocase 

logo PhotocasePhotocase je fotografická agentura se sídlem v Berlíně, která po dvě desetiletí vyniká v uměleckých, nekonvenčních obrázcích. Mají pečlivě kurátorské, exkluzivní knihovny plné intimních a divných druhů fotografií, které jsou dnes tak žádané.

Chcete vědět víc? Přečtěte si naši Photocase recenzi.

Chcete si koupit jejich trendy fotografie? Stačí na ně kliknout v tomto článku a použít náš Photocase Coupon s 5 kredity zdarma + 10% slevu při nákupu!

Shutterstocklogo Shutterstock

Katalog Shutterstocku s více než 300 miliony obrázků z něj dělá jednu z největších bank fotobankových snímků naší doby, a ten, který je silně komerčně orientovaný. Obsahuje velké množství fotografií od profesionálních fotografů na každé téma, styl a kompozice, které si dokážete představit. Jsou na špičce v oboru již více než 15 let.

Chcete vědět víc? Přečtěte si naši Shutterstock recenzi.

A pokud si chcete koupit jejich skvělé obrázky, klikněte na ně v tomto článku a vemte si náš Shutterstock slevový kód až pro 15% slevu!

Zkušební verze zdarma. Vyzkoušejte a získejte 10 snímků zdarma.

Adobe Stock

Adobe Stock logoStejně jako říká název, Adobe Stock je služba sériových snímků vlastněná společností Adobe, která je plně integrována do jejich aplikací Creative Cloud pro plynulý pracovní tok designu, ale může být také použita jako samostatná agentura pro fotografické fotografie. Nabízí více než 100 milionů obrázků na každé téma a styl a jsou to ostré, pečlivě upravené obrázky a obrázky zaměřené na dovednosti, které zvednou jakoukoli komerčně orientovanou grafiku.

Chcete vědět podrobnosti? Přečtěte si naši recenzi Adobe Stock.

Chcete-li získat jejich módní obrázky, jednoduše na ně klikněte v tomto článku. A nezapomeňte, že si můžete vyzkoušet jejich služby zdarma s touto skvělou zkušební verzí Adobe Stock zdarma!

Stock Photo Secrets Shop

48 úchvatných fotografických trendů 2020 5Jak jste pravděpodobně uhádli, jedná se o naši vlastní fotobanku. Stock Photo Secrets je zaměřena na malé a střední podniky, začátečníky a nezávislé umělce a kreativce pracující v rámci obecného rozpočtu. Čeká na vás výběr asi 6 milionů fotografií, vektorové ilustrace, písma a každý měsíc vyvíjíme až 100 000 nových obrázků, abychom zajistili, že bude zahrnut nejtrendovější obsah.

Chcete vědět víc? Přečtěte si naši recenzi Stock Photo Secrets.

Chcete-li stáhnout naše trendy obrázky, stačí se přesunout na Photo Secrets Secrets. Doporučujeme vyzkoušet si naše oblíbené předplatné 99club!

Dreamstime

48 úchvatných fotografických trendů 2020 6

Dreamstime je jednou z nejlepších 6 fotografických agentur na trhu téměř od svého vzniku před více než 15 lety. Nabízejí obrovskou sbírku více než 119 milionů snímků, které jsou aktuální s vizuálními trendy a jsou přístupné, což je důvod, proč je tolik zákazníků vybírá.

Chcete vědět víc? Přečtěte si naši Dreamstime recenzi

Pokud jste připraveni nakupovat obrázky z jejich knihovny nalezené v tomto článku, zaregistrujte se zdarma v Dreamstime a začněte stahovat!

123RF

123rf Logo123RF, je jedna z 6 velkých fotografických agentur a od počátku roku 2000, poskytuje katalog s miliony sériových snímků připravených ke komerčnímu stažení a použití. Daří se jim udržovat svůj moderní výběr, aby vyhovoval vašim potřebám.

Chcete vědět víc? Přečtěte si naši 123RF recenzi.

Chcete u nich stáhnout krásné obrázky obsažené v tomto článku? Stačí na ně kliknout a pořídit si náš speciální slevový kupón 123RF se slevou až 20% při nákupu!

Alamy

Alamy logo Alamy je velmi dobře zavedená agentura pro fotografický materiál s dokonalou historií. Jejich knihovna je plná módních záběrů připravených k použití ve vašich designech a mají také různé možnosti licencování.

Chcete vědět víc? Přečtěte si naši Alamy recenzi.

Jste připraveni koupit jejich fotografie? Stačí na ně kliknout v tomto článku a stáhnout je až s 25% slevou pomocí našeho exkluzivního slevového kupónu Alamy!

Odstartujte rok intrikářsky svěže s fotografickými trendy 2020

A to je vše! To jsou všechny fotografické trendy 2020.

Stejně jako náš odborník Ivanna, která očekávala, že vizuální obsah příštího roku je hlavně o autentičnosti a intimitě, přičemž hlavní témata jsou silně ovlivněna událostmi po celém světě: boj proti globálnímu oteplování, návrat člověka k přírodě, posílení postavení a individualita.

Nyní víte, co bude ve světě fotografování v roce 2020 trendem, je čas analyzovat, jak můžete tyto trendy promíchat do své grafiky – ať už je to pro sociální média, webové stránky, billboardy atd. – aby byly aktuální a přitažlivé.

Nechte se prostoupit můzou návrhů a začněte plánovat, co je pro Vás v trendech aktuálně zajímavé a co chcete použít pro svůj další návrh.

Úspěšné navrhování!

Renata
Renata

Zajišťuje koordinaci překladů a kontrolu obsahu jednotlivých článků o fotobankách. Zodpoví vaše dotazy pokud čemukoliv nerozumíte nebo potřebujete podrobněji vysvětlit.

Rádi se dovíme, co si o tom myslíte vy.

Leave a reply

fotobanka.cz
Logo