Země je stále v pohybu a další rok je před námi! Mezi ročním shrnutím, novoročními předsevzetími, předpovědi a přáními pro rok 2020 je jedna věc, na které záleží, aby byla zajištěna, že vaše tvůrčí úsilí bude úspěšné, a to poznáním špičkových trendů fotografií, které budou vládnout vizuální sféře.
Stejně jako každý rok – zde si ověřte naše trendy ve fotografiích 2019 – tým ve společnosti Stock Photo Secrets analyzoval a shromáždil ty nejinspirativnější tendence z top příčky ve fotografických agenturách, aby vám přinesl prvotřídní trendy ve fotografiích 2020. Nenechte si ujít přehled nejvíce stažených obrázků za 2019.
Vše, co potřebujete vědět, abyste vytvořili nejzářivější design a zůstali na vrcholu (a proč ne v popředí) hry ve vizuálech na příští rok je tady a vše krásně ilustrované prémiovými obrázky.
Ponořte se, užijte si a začněte přemýšlet nad nápady pro rok 2020!
Fotografické trendy roku 2020
Pokud se pohybujete ve vizuálních trendech, nebo byste pouze chtěli nahlédnout hlouběji do toho, jak se vyvíjejí, jste tu správně! Naše výroční zprávy o trendech fotografií sahají až do roku 2014 a poskytují vám nejúplnější pohled na trendy ve fotografování! Koukněte na ně:
Názory našich odborníků
Podle nejnovějších případů se lidé prosazují globálně, až po fotografickou estetiku, která bude dominovat, prochází minimalistickou kompozicí a pohlcujícími obrazy, každé trendové téma je silně ovlivněno potřebou přesných reprodukcí světa a naší doby. Je zcela jasné, že vizuální komunikace dnes již není o poskytování uměleckého ideálu publiku, který by napodoboval, ale spíše o vykreslení reality, která nás umělecky obklopuje každý den. Pokud jste značka nebo kreativec pracující samostatně, je to tip, který byste měli mít na paměti při zkoumání nové kolekce vizuálních trendů: Chcete-li oslovit své cílové publikum, nemůžete jim jen říct, že je znáte, musíte být nimi.
Autentické a upřímné snímky
Photocase: Hyperrealismus
Autentičnost je trendem již řadu let a vývoj jde ještě dále od pozvednutého záběru modelu k realistickému fotografování lidí, téměř ve stylu dokumentárních filmů ze sedmdesátých let: roztřesených a nedokonalých, ale pravdivých a krásných, což zase koresponduje s obsahovým trendem nedokonalosti.
Shutterstock: Autenticita a snímky v pohybu
Felicia Perretti: Cítím, že skutečné okamžiky a autentičnost ve fotografii jsou stále velmi důležité, a firmy/značky se budou i nadále ptát na tento typ snímků. Kromě toho si představuji, že uvidíme více pohyblivého obrazu. Fotografie je způsob, jak přidat pohyb, ne-li plný přechod na video.
Stock Photo Secrets: Úpřimné kompozice
Autentická fotografie byla v roce 2019 oblíbeným trendem a není divu, že se její vývoj vyvíjí do trochu jiného prostoru. Zatímco autentická fotografie byla zaměřena na skutečné lidi v reálných situacích, upřímná fotografie se v mnoha případech zaměřuje spíše na fotografa než na předmět. Na rozdíl od záměrně položených portrétů, které jsou speciálně navrženy a inscenovány tak, aby bylo dosaženo určitého vzhledu nebo cíle, je cílem upřímného záběru být podnětný a upřímný. Aby toho bylo dosaženo, musí fotograf prolnout do svého okolí. Aby bylo možné zachytit skutečně upřímné a originální fotografie, musí být fotograf neviditelný. Výsledkem může být dosažení náročného typu fotografie, ale doufáme, že v tomto působivém fotografickém stylu vynikne.
Dreamstime: Vypravěči
Obrázky vyprávějí příběhy a v roce 2020 bude spousta vizuálního vyprávění. Je potřeba, aby byl můj, váš, jeho nebo její příběh slyšen, promítne se do jedinečných představ jednotlivců i do atypických způsobů jejich fotografování. Zapomeňte na obvyklou pózu, nechte se příběhem rozvinout!
Uvidíme příběhy jedinečnosti, diferenciace, ale také příběhy inkluzivity a rozmanitosti. Měnící se svět změní své funkce, takže se připravte na kolekci různých portrétů ve snaze dokončit koláž světových lidských portrétů. Lidé zítřka budou vypadat velmi multietnicky.
EyeEm: Produkovaný realismus
Tento trend podporuje značky, aby napodobovaly spontánní vyprávění energie „upřímného“ snímku, skutečného příběhového okamžiku, který dává subjektu příležitost odhalit pravdu bez zbytečných rekvizit, umělého osvětlení nebo nadměrného digitálního retušování. Pro firmy/značky jde o vyprávění jednoduchých příběhů o produktech, které zvyšují lidskou stránku kapitalismu.
Environmentalismus a udržitelnost
Photocase: Zlato je zelené
Luxusní už nemusí být drahé, ale spíše udržitelné. Udržitelnost je nyní životní styl a lidé začleňují do svého hodnotového horizontu ekologická i sociální kritéria. Je lepší zachránit vintage bundu z druhé ruky, než vytáhnout drahý kus z butiku Gucci. Nová stará bunda je poté vzata do ekologického obchodního domu, kde se naplní opakovaně použitelné nádoby jídlem. Nejde tedy o obecné vzdání se potřeby, ale o změněné hodnoty, které nadále vedou k spotřebitelským rozhodnutím, ale s přihlédnutím k sociálním a ekologickým aspektům, které doprovázejí každý produkt a každou službu.
Shutterstock: Recyklace, změna klimatu a průzkum vesmíru
Anastasiia Kryvenok: Podle mého názoru budou největšími trendy environmentální problémy a globální oteplování. Toto téma se rozšíří tak, aby obsahovalo i fotografie lidské interakce s přírodou, vývoj nových technologií a dokonce i průzkum vesmíru.
Luis Molinero: Chystáme se vstoupit do roku 2020 a já si představuji, že témata a trendy od roku 2019, jako jsou sport, podnikání a zdravé jídlo, budou i nadále prosperovat. Ale také si myslím, že pojmy, které si v současné době stále více uvědomujeme – jako je recyklace a obnovitelná energie a boj proti změně klimatu – získají na významu a vstoupí na scénu.
Dreamstime: Náročná budoucnost
Od Gretiny školní stávky za klima až po neustále se rozvíjející sociální a politický aktivismus budou lidé na celém světě zpochybňovat existující paradigmata pro „lepší“ svět. Díváme se na dobu, kde lidé bojují a hledají alternativy, od městských zahrad, čištění oceánů a speciálních vzdělávacích programů pro život v šetrném životním prostředí.
Živé barvy
Stock Photo Secrets: Zářivé barvy
Rok 2020 je o tom, jak se vyjádřit. Ne doslovným nebo zjevným způsobem, ale z abstraktnější perspektivy s použitím jasných barev a fotografických stylů k vyjádření nápadu, konceptu nebo dojmu. Proto jsou jedním z našich hlavních trendů do roku 2020 Zářivé barvy. Všechny obrázky mají hlas a čím hlasitější je barva, tím hlasitější je hlas. To umožňuje, aby fotografie vyčnívaly z davu a skutečně ovlivňovaly diváka. To je obzvláště běžné v době, kdy jsou fotografie na vrcholu a dostupnost obrázků je na velmi saturované úrovni. Fotografování, které vyčnívá z davu, vždy najde popularitu.
Shutterstock barevné trendy: Žádné pastely v dohledu
Shutterstock vydal kompletní průvodce barevnými trendy pro rok 2020 a první tři jsou neuvěřitelně odvážné a lákavé:
Lush lava – A powerful, burning red – #FF450
Aqua Menthe – A spicy, vibrant green – #7FFFD4
Phantom Blue – A deep and strong blue – #191970
123RF: Výrazné barvy & Neon Flair
Barvy získají živější a zářivější přítomnost ve světě fotografií pro všechna digitální média. Využijte jasné a odvážné vizuální prvky, které upoutají pozornost diváka nebo vytvoří úvodní stránku marketingu a designu.
V průběhu příštího roku uvidíme nárůst neonových snímků. Svítící záře budou nejdůležitějšími trendy, která budou použita při hledání neonové fotografie. Portréty bez tématiky budou také rostoucím stylem, díky kterému budou běžné portréty populární.
Dreamstime: Plynulé, pestré, Isometrické
Klipartová umění a ilustrace z roku 2020 budou zářivá a pestrá barevná schémata, od monochromatických vizuálů až po zářivé barvy, jako jsou nasycené oranžové a fialové tóny, to vše má upoutat pozornost diváků.
EyeEm: Pastelová melancholie
Co získáte, když zkombinujete tisíciletou kulturu s fotografickým minimalismem? Říkáme tomu Generation Blue. Při pokusu o zpracování zdánlivě nekonečných negativních titulků zpráv, které nás denně bombardují, barvy, které vybereme v našich kampaních se značkou nabízejí jemnou připomínku léčivých a emocionálních vlastností, které barva může přinést.
Atypická krása a Surové záběry
Photocase: Nová krása
Koncept krásy je znovu probírán. Zejména tento druh dokonalosti dosažený pomocí post efektů je rychle odhalen jako marketingový nástroj a stále více ztrácí svoji záři. Kamera místo toho ukazuje neupravenou krásu, nedokonalosti, podivnosti, jinakosti a rozmanitosti, která je dána všem tvorům.
Adobe Stock: Make-up není maska
Kosmetika se historicky používá jako „maska“ ve snaze dosáhnout omezeného a lineárního ideálu krásy. Současná péče se zaměřuje na oslavu jedinečného vzhledu a stylu člověka a barva se projevuje výrazným uměleckým způsobem.
Vizuál musí odrážet současné používání kosmetiky jako oslavu individuality a identity, aby vypadal svěží, nestaromódní, odvrácený od tradičních a příliš retušovaných „krásných“ vzhledů.
123RF: Neupravené fotografie
Vzhledem k tomu, že v seznamu trendů fotografie stále roste autentičnost, uvidíme spousty dalších neupravených záběrů, zejména na sociálních médiích. Snímky reálného světa budou beze změny rozšířeny více, než je tomu v současné době a to po dobu následujících let.
EyeEm: Nové Já
As an evolving art form, modern portraiture is quietly consuming the selfie, swapping raw spontaneity for constructed digital-vanity. Portraiture carries our deepest insecurities about what it is to be powerless in a social media vacuum that often values aesthetics more than genuine connections. Brands can learn from a renewed focus on simple visual elements.
Jako vyvíjející se umělecká forma moderního nenápadně konzumní selfie se vyměňuje za surovou spontánnost a za vytvořenou digitální marnost. Portrétování přináší naše nejhlubší nejistoty ohledně toho, co znamená být bezmocný v sociálních médiích, která často oceňují estetiku více než skutečné spojení. Značky se mohou poučit z obnoveného zaměření na jednoduché vizuální prvky.
Moderní život seniorů
Photocase: Ok, Boomer!
Lidé z Baby boomu stárnou, a protože představují sociální většinu, nároky na obsah obrázků se s nimi mění. Současně propast digitální gramotnosti odděluje velkou část této generace od virtuálního světa, který je pro ně neviditelný. Nicméně, starší modely však v budoucnu pravděpodobně nebudou mít žádné velké problémy s pracovní vytížeností.
Adobe Stock: Všechny generace vítány
Elegantní stárnutí není jen možné – je to normální. Starší lidé jsou zdraví a aktivní, podílejí se na pracovní síle mnohem déle než předchozí generace, což jim dává velkou výdajovou sílu.
Společnosti chtějí rozmanité snímky, které představují živé starší lidi aktivně zapojené do všech aspektů života a kolegy a komunitu všech věkových skupin. To pomáhá společnostem růst v přitažlivosti a významu pro výkonnou starší demografii.
Dreamstime: Stáří v plné síle
Globálně je populace nad 65 let v současné době nejrychleji rostoucí věkovou skupinou. Fotografie není žádným cizím požadavkem autentické vizuální reprezentace pro tuto konkrétní skupinu. Věk je jen číslo a senioři se také baví.
Koncepce stárnutí seniorů související s aktivním životním stylem, zdravotní péčí, financemi, bydlením, rodinou, zbožím a službami budou stále populárnější a zbaví se konvenčních starostí představujících tichou moudrost.
Rozmanititost a začlenění
Shutterstock: Nové způsoby stereotypních téma
Damir Khabirov: Jakékoli nové trendy v roce 2020 budou nevyhnutelně vycházet z těch, které již získaly trakci v roce 2019. Rozmanitost, tělesná pozitivita a feminismus budou i nadále nesmírně relevantní. Toto jsou globální trendy, které ovlivňují trh s fotografiemi, reklamu, marketing a dokonce i politiku.
Mám pocit, že klasická témata budou stále relevantní – budou však vykreslována novými způsoby. Vezměme si například stereotypní portrét šťastné rodiny sedící doma na gauči. Každý rok se design interiéru mění, oblečení vypadá jinak a rodina se sama může lišit od typického obrazu „máma, táta, chlapec a dívka“, aby byla rozmanitější a inkluzivnější.
Adobe Stock: Vyjádři se
Díky sociálním médiím jsou lidé veřejnější a otevřenější než kdykoli předtím, pokud jde o vyjádření jejich pocitů. Lidská potřeba sdílet úplnou a upřímnou škálu surových emocí je nyní hlavním proudem.
Spotřebitelé chtějí, aby se sami autenticky zastupovali. To zahrnuje způsob, jakým se cítí a vyjadřují. Toto je nejnovější vizuální forma „začlenění“.
123RF: Inkluzivní zaměření
Narazí na rozsáhlý okruh otázek o tom, jaká by byla fotografie, kdyby bylo silnější zaměření na inkluzivitu. Rok 2020 bude rokem, na kterém budou stále záležet reprezentaci postav, pohlaví, orientace a rasové rozmanitosti.
Alamy: Dívka šéfem
Jen Velké Británii jsou ženy jedním ze tří podnikatelů. A s tím, jak se průmysl snaží změnit tento tradiční pohled na podnikatele, se mění díky zvyšování povědomí o pružné pracovní době, práci na dálku a výrazech, jako je „maminkatelka“, čím dál více se stává populární, a příchází s inspirativními a zmocňujícími snímky.
Sociální aktivismus
Adobe Stock: Ode mě k vám
Podle mladších spotřebitelů, hnutí za podporu větších i menších aktivit pomáhajícíh přírodě i lidem v poslední době narůstá. Osobní se mění ve smysluplné.
Obrázky, které znázorňují silný dojem společenství a smyslupného životního stylu rezonují s dnešními příjemci sdělení, vytvářející přímě propojení mezi firmami a jejich všímavými zákazníky.
Shutterstock: Rovnost ve vedení
Iryna Kalamurza: Věřím, že současné umění odráží problémy, které existují v moderní společnosti, a fotografie by také měly ilustrovat, co se dnes děje na ulici. Největším trendem je bezpochyby boj za rovnost. To zahrnuje práva žen a rovnost pohlaví a rovnost pro různé rasy a věkové skupiny.
Dreamstime: Výzvy budoucnost
Měnící se sociálně-politická a přírodní krajina se v roce 2020 kreativně projeví v koncepcích designu a fotografií. Eugenika, vzestup AI, nepředvídatelné jevy počasí, globální oteplování, pokračování ságy Brexit, dynamika sociálních médií, to jsou jen některé z hlavních výzev, kterým budeme čelit v blízké budoucnosti.
EyeEm: Občanský aktivismus
Jak vyprávět působivý vizuální příběh bez drahých nástrojů? V roce 2020 je občanský aktivismus vizuálním trendem, který se odehrává mimo hlasovací urnu: kde se čočky našich chytrých telefonů stále více zaobírají sociálními a politickými změnami a poskytují platformám sociálních médií přesvědčivé video a fotografie očitých svědků přímo ze zdroje.
Působivé záběry
Stock Photo Secrets: 360º fotografie
Vzhledem k tomu, že virtuální realita, nebo VR, roste v mnoha dalších oblastech techniky, jako jsou videohry a filmy, není divu, že se dostala do fotografie. Bude to mít poněkud odlišnou podobu, na místo VR náhlavních souprav a virtuálních světů bychom s největší pravděpodobností viděli, že fotografie 360 začne stoupat na popularitě.
Fotografie 360 se vztahují na fotografie nebo videa, která pokrývají 360 stupňové spektrum, což divákovi umožňuje zobrazit obrázek ze všech úhlů, nikoli ze specifické perspektivy. Zatímco se technologie pro vytvoření této fotografie stále vyvíjí, na Facebooku a Mapách Google vidíme rané verze, které jsou plně funkční a dávají představu o tom, co to může v budoucnu pro fotografii 360 znamenat.
123RF: 360º Photography
Očekávejte vizuální zaměření na panoramatické a pohlcující záběry, které vás vtáhnou do fotky. Zachycení okolí konkrétního místa, které umožňuje divákům podívat se na různé úhly a zažít jedinečný pocit zákulisí.
Povědomí o duševním zdraví
Alamy: Za jedno s přírodou
Trávení času v zeleném prostoru nebo uvedení přírody do každodenního života může být přínosem pro vaši duševní i fyzickou pohodu. Když se rozhovory o duševním zdraví stávají méně stigmatizovanými, více lidí přemýšlí o tom, jak mohou své domovy přizpůsobit, aby jej vylepšili. Tato potřeba bytí s přírodou se odráží v interiérových fotografiích.
EyeEm: Znovunabytí mentálního zdraví
Jako jeden z největších zdravotních problémů, kterým čelí dnešní generace, schopní kreativci jsou schopni poskytnout hlas i těm co hlas nemají. Jako cíl, o který v roce 2020 usilujeme, je způsob, jakým překonáváme duševní zdraví z vizuální perspektivy, stejně důležitý jako samotná konverzace. Začíná to způsobem, jakým prodáváme a propagujeme dané téma a jak vybíráme správné obrázky.
Láska k přírodě
Dreamstime: Touha po zelené
Viděli jsme rostoucí touhu po přírodě s lidmi, kteří utíkají na osamělá vzdálená místa. Rok 2020 se posune dále a učiní krok blíže k vybudování našeho vlastního “zeleného” útočiště přímo uprostřed všeho. Lidé berou přírodu zpět do měst a do svých domovů, takže očekávají, že příští rok zazáří všechny odstíny zelené přírody.
Propojíme se s přírodou v zajetí celozeleného pozadí od ochutnávky zelené iniciativy až po záplavu zelené.
123RF: Zaměření na přírodu
V době silné změny klimatu se budeme více soustředit na přírodu a na venkovní prostředí. Ekologická fotografie je trendem s oblibou lidí i volně žijících živočichů s důsledky dopadů člověka na Zemi.
Mobilní snímky
Stock Photo Secrets: Vertikální fotografie
Vzhledem k rychlému vývoji chytrých telefonů v posledním desetiletí (se zaměřením zejména na vestavěné fotoaparáty) není překvapivé, že měly dopad na snímky a průmysl fotografií obecně. Tato změna má podobu více obrázků, které používají styl portrétní fotografie nad krajinou, a někteří je přičítají nárůstu používání chytrých telefonů. Výsledkem je, že portrétní (nebo vertikální) snímky si v nadcházejícím roce dávají pozor, aby se zjistilo, zda tento trend stále roste.
Shutterstock: Skutečné obrázky a přirozené světlo
Kseniia Perminova: Myslím, že mobilní fotografie bude jedním z hlavních trendů. Lidé chtějí vidět v reklamě to, co vidí na vlastní oči. Navíc je pro fotografa i kupujícího mnohem snazší používat smartphone kdekoli a kdykoli, aniž by se museli starat o nalezení ateliéru nebo pracovního prostoru. Podobně si myslím, že budou vyžadovány i obrázky s přirozeným světlem (vyrobené bez použití přídavného osvětlovacího zařízení a filtrů).
Retro nostalgie
123RF: Retro ozvěny
Vintage fotografické efekty a nálady z minulosti jsou trendem, který překonal čas. Uvidíme další retro záběry s chromatickými barvami a vintage rámečky, které nás přivedou zpět do starých dobrých časů.
Alamy: Nostalgie nové generace
Nostalgie je definována jako sentimentalita k minulosti. Toto nové pojetí nostalgie se dívá na to, jak se prvky z minulosti modernizují a používají v 21. století. Tento trend je o zapomenutí těžce stylizovaných retro záběrů a soustředění na aktualizaci těchto témat.
Minimalismus, jednobarevné kompozice
Photocase: Ořezávání a montáž
Vidíme stále více obrázků s monochromatickým pozadím. Nemůžeme zatím hovořit o úplně izolovaných či separovaných objektech ve fotce. nicméně trendy tímto směrem jednoznačně míří, přibívajídodatečně vkládané prvky, různé montáže a koláže. Toto je reakce obrazových procesů na technologii Deep Fake nebo fake news ve stylu aféry Sharpie-Gate amerického prezidenta.
123RF: Estetické rozvržení
Minimální a čisté rozvržení jsou trendovou fotografickou estetikou, na kterou si v nadcházejícím roce musíte dát pozor. S odečtením potenciálního nepořádku může být minimalistická fotografie uklidňující alternativou k rušným a uspěchaným záběrům.
Více individuálních trendů!
Photocase: Tmavá plocha
Není nic horší než loňské šílenství. Efekty odlesku podsvícení jsou nyní oficiálně mimo
a grafici jsou opět potěšeni mnoha fotografiemi s obrovskými plochami černých stínů, díky kterým je umístění textu mnohem snazší. Tyto fotografie žijí ze silného kontrastního efektu vytvořeného tmavými oblastmi. Divák mentálně nahradí to, co se skrývá ve tmě, a tak se zapojuje do obrazu, což vytváří napětí
Stock Photo Secrets: Letecké fotografie
Letecké fotografie, kterých jsme se v roce 2019 dotkli, byly kdysi nedosažitelným cílem. Se vzrůstající dostupností a prodejem dronů je snadnější než kdy jindy vzlétnout do nebe a zachytit svět pod ním. Tento pozoruhodný typ fotografie (dron fotografie), který poskytuje jedinečný pohled na svět kolem nás, je stále oblíbenější. V minulém roce jsme viděli několik úchvatných leteckých snímků, kdy tento trend právě našel to své, ale vzhledem k jeho popularitě očekáváme, že do roku 2020 uvidíme mnohem více obrázků tohoto typu.
123RF: Macro snímky
Blíž a osobně bude svěžím vizuálním zaměřením, na které se můžeme soustředit v roce 2020. S tématy zaměřenými na přírodu, hmyz a zvířata očekávejte přiblížení nejjemnějších detailů, které nás obklopují.
Alamy: Ztraťte se na neznámých místech
Vidíme rostoucí trend místního cestování, lidé nechtějí zvýšit svou uhlíkovou stopu cestováním do zahraničí a místo toho zkoumají cíle a činnosti, které si mohou užít, a které jsou pro ně místní. To neznamená, že výlety nebo obrázky jsou nudné, naopak, povzbuzují lidi k tomu, aby našli vzrušení a dobrodružství, které si nikdy neuvědomili, že existovaly.
Alamy: Jídlo s rodinou
Známá jako kultura dlouhé pracovní doby, více lidí než kdykoli pracuje od úsvitu do soumraku. Když se náš pracovní život stává rušnějším, je stále důležitější, abychom si z rodinného času vytěžily maximum, a mnozí by souhlasili s tím, že existuje jedna věc, která spojuje rodinu – jídlo. Trávit ty vzácné chvíle při snídani, pečením s maminkou v neděli odpoledne nebo sezením v pátek večer a sdílet pizzu s lidmi, kteří pro tebe znamenají nejvíce. V Alamy současné kolekcei životního stylu existuje skutečný přehled autentických snímků, které zachycují rodiny, které se takto spojují.
EyeEm: Komerční reklama
Značky si půjčují od ikonických uměleckých hnutí 20. století, postmodernistické prvky uměleckého designu s více odkazy na pop art, design Memphis Group, umělecká díla zátiší a barevné palety Miami Pastel. V rámci tohoto trendu existuje silný vztah mezi dobrodružným tématem vedle sebe s společenským výrazem millennials a chytrým copywritingem.
Fotobanky
Pojďte a setkejte se s 8 předními fotografickými agenturami, které nám poskytly náhled jejich kreativních odborníků na vizuální trendy, včetně letošních fotografických trendů a také ilustrací:
Photocase
Photocase je fotografická agentura se sídlem v Berlíně, která po dvě desetiletí vyniká v uměleckých, nekonvenčních obrázcích. Mají pečlivě kurátorské, exkluzivní knihovny plné intimních a divných druhů fotografií, které jsou dnes tak žádané.
Chcete vědět víc? Přečtěte si naši Photocase recenzi.
Chcete si koupit jejich trendy fotografie? Stačí na ně kliknout v tomto článku a použít náš Photocase Coupon s 5 kredity zdarma + 10% slevu při nákupu!
Shutterstock
Katalog Shutterstocku s více než 300 miliony obrázků z něj dělá jednu z největších bank fotobankových snímků naší doby, a ten, který je silně komerčně orientovaný. Obsahuje velké množství fotografií od profesionálních fotografů na každé téma, styl a kompozice, které si dokážete představit. Jsou na špičce v oboru již více než 15 let.
Chcete vědět víc? Přečtěte si naši Shutterstock recenzi.
A pokud si chcete koupit jejich skvělé obrázky, klikněte na ně v tomto článku a vemte si náš Shutterstock slevový kód až pro 15% slevu!
Zkušební verze zdarma. Vyzkoušejte a získejte 10 snímků zdarma.
Adobe Stock
Stejně jako říká název, Adobe Stock je služba sériových snímků vlastněná společností Adobe, která je plně integrována do jejich aplikací Creative Cloud pro plynulý pracovní tok designu, ale může být také použita jako samostatná agentura pro fotografické fotografie. Nabízí více než 100 milionů obrázků na každé téma a styl a jsou to ostré, pečlivě upravené obrázky a obrázky zaměřené na dovednosti, které zvednou jakoukoli komerčně orientovanou grafiku.
Chcete vědět podrobnosti? Přečtěte si naši recenzi Adobe Stock.
Chcete-li získat jejich módní obrázky, jednoduše na ně klikněte v tomto článku. A nezapomeňte, že si můžete vyzkoušet jejich služby zdarma s touto skvělou zkušební verzí Adobe Stock zdarma!
Stock Photo Secrets Shop
Jak jste pravděpodobně uhádli, jedná se o naši vlastní fotobanku. Stock Photo Secrets je zaměřena na malé a střední podniky, začátečníky a nezávislé umělce a kreativce pracující v rámci obecného rozpočtu. Čeká na vás výběr asi 6 milionů fotografií, vektorové ilustrace, písma a každý měsíc vyvíjíme až 100 000 nových obrázků, abychom zajistili, že bude zahrnut nejtrendovější obsah.
Chcete vědět víc? Přečtěte si naši recenzi Stock Photo Secrets.
Chcete-li stáhnout naše trendy obrázky, stačí se přesunout na Photo Secrets Secrets. Doporučujeme vyzkoušet si naše oblíbené předplatné 99club!
Dreamstime
Dreamstime je jednou z nejlepších 6 fotografických agentur na trhu téměř od svého vzniku před více než 15 lety. Nabízejí obrovskou sbírku více než 119 milionů snímků, které jsou aktuální s vizuálními trendy a jsou přístupné, což je důvod, proč je tolik zákazníků vybírá.
Chcete vědět víc? Přečtěte si naši Dreamstime recenzi
Pokud jste připraveni nakupovat obrázky z jejich knihovny nalezené v tomto článku, zaregistrujte se zdarma v Dreamstime a začněte stahovat!
123RF
123RF, je jedna z 6 velkých fotografických agentur a od počátku roku 2000, poskytuje katalog s miliony sériových snímků připravených ke komerčnímu stažení a použití. Daří se jim udržovat svůj moderní výběr, aby vyhovoval vašim potřebám.
Chcete vědět víc? Přečtěte si naši 123RF recenzi.
Chcete u nich stáhnout krásné obrázky obsažené v tomto článku? Stačí na ně kliknout a pořídit si náš speciální slevový kupón 123RF se slevou až 20% při nákupu!
Alamy
Alamy je velmi dobře zavedená agentura pro fotografický materiál s dokonalou historií. Jejich knihovna je plná módních záběrů připravených k použití ve vašich designech a mají také různé možnosti licencování.
Chcete vědět víc? Přečtěte si naši Alamy recenzi.
Jste připraveni koupit jejich fotografie? Stačí na ně kliknout v tomto článku a stáhnout je až s 25% slevou pomocí našeho exkluzivního slevového kupónu Alamy!
Odstartujte rok intrikářsky svěže s fotografickými trendy 2020
A to je vše! To jsou všechny fotografické trendy 2020.
Stejně jako náš odborník Ivanna, která očekávala, že vizuální obsah příštího roku je hlavně o autentičnosti a intimitě, přičemž hlavní témata jsou silně ovlivněna událostmi po celém světě: boj proti globálnímu oteplování, návrat člověka k přírodě, posílení postavení a individualita.
Nyní víte, co bude ve světě fotografování v roce 2020 trendem, je čas analyzovat, jak můžete tyto trendy promíchat do své grafiky – ať už je to pro sociální média, webové stránky, billboardy atd. – aby byly aktuální a přitažlivé.
Nechte se prostoupit můzou návrhů a začněte plánovat, co je pro Vás v trendech aktuálně zajímavé a co chcete použít pro svůj další návrh.
Úspěšné navrhování!