Jsme teď na začátku svěžího nového roku, plného nových a vzrušujících fotografických trendů, které je potřeba prozkoumat! Vzhledem k tomu, že vizuální svět se nadále rozšiřuje a vyvíjí, klíčem k tomu, aby zůstal relevantní, je dekódování stylu, který bude definovat letošní snímky. A to je to, co najdete v našem úplném přehledu Trendů ve fotografii pro rok 2019.
Stejně jako každý rok (podívejte se na naše Fotografické trendy pro rok 2018 zde!), jsme shromáždili nejpopulárnější vizuální trendy na fotobankách pro rok 2019, identifikovali je vizuální odborníci z nejlepších fotografických agentur na trhu, abychom vám poskytli přehled o tom, co bude aktuální v oblasti fotografování a grafického designu v následujících měsících.
Letošní přehled vám přináší neuvěřitelných 49 nejlepších vizuálních stylů a témat ve fotografiích, abyste je mohli prozkoumat!
Zapojte své cílové publikum, oživte své kanály sociálních médií a aktualizujte své publikace nejmodernějšími fotografiemi roku 2019!
Fotografické trendy pro rok 2019
Stock Photo Secrets Shop
Náš Stock Photo Secrets Shop má nejen nejlepší nabídky fotografií pro malé a střední firmy — jak můžete vidět v naší Stock Photo Secrets Shop recenzi tak i v našem detailním porovnání nejlepšího 99Club— ale také nejnovější a nejaktuálnějšíí obrázky pro vaše návrhy. Náš tým získal čtyři hlavní trendy pro rok 2019, o kterých musíte vědět hned teď:
Pestré barvy
Barva bude nepochybně hrát hlavní roli v roce 2019. Byla to pravda i pro předchozí roky a je to obecně klíčová součást jedinečné komerční fotografie, rok 2019 může ukázat něco jiného. Z barevné palety Pantone bala Living Coral vybrána jako barva roku 2019, a je pravděpodobné, že bude vidět často vedle jiných výrazných barev.
Pestré, energizující barvy, které často vycházejí ze základních barev, a také vysílají silnou, jasnou, oku lahodící vibraci vyjadřující sílu a osobnost každé značky i jednotlivce.
Vizuálně můžeme očekávat, že v průběhu celého roku budou využívány jasnější a intenzivnější barvy, aby získaly pozornost od uživatelů citlivých na fotografie na platformách, jako jsou sociální média, blogy a marketingová komunikace.
Osobní technologie
S nárůstem novějších technologií, jako je blockchain nebo umělá inteligence, vstupují špičkové produkty na spotřebitelský trh rychlým tempem. Wearable a domácí technologie jsou také na vzestupu, včetně výrobků jako Google Glasses, Alexa od Amazonu a inteligentní domy. Naše životy jsou neustále obklopovány novou technologií a děje se to, že musíme nalézt nové způsoby života vedle ní ve všech aspektech našeho života.
Osobní technologie ve fotografii znamená, že se podíváme na způsob, jakým technologie ovlivňuje naše životy, a jak se budeme vyvíjet, abychom byli schopni soužití s novými technologiemi, které se v budoucnu mohou integrovat do našeho života v personalizovanější formě.
Z vizuálního hlediska jde o to, abychom si představovali integraci našich životů do technologické sféry.
Přírodní cestování
Svět se stále více zakládá na technologii, naše závislost na této technologii se tím zvyšuje. Města se rozšiřují a současně je náš přirozený svět vyčerpán. Vzhledem k těmto událostem se cítíme čím dál vzdálenější od fyzického a přirozeného světa a naše touha znovu se k němu připojit roste. Organizace si to všimly a úsilí společností o partnerství s programy šetrnými k životnímu prostředí se za poslední desetiletí výrazně zvýšilo.
Millennials se také vydávají ekologičtějšími cestami. Když se rozhodujete kudy jít a jaký to může mít vliv na život nebo životní prostředí ve vybranné destinaci, tak oni jsou mnohem pozornější a vstřícnější k ekologii ve srovnání s předchozími generacemi. Millennials si také častěji vytvářejí mnohem hlubší emocionální vazbu k místu které navštíví, díky aktivitám které tam podnikají. To vše může vcelku přinést mnohem ohleduplnější přístup k přírodě a světu kolem nás, když cestujeme.
Sociální příčiny
Moderní spotřebitelé očekávají, že se společnosti budou podílet na ekologických schématech a budou ve své činnosti v této oblasti transparentní. Dnes společnost, která investuje čas a peníze do partnerství s ekologickou organizací nebo projektem, nebo poskytne více udržitelnější, eticky vyráběné produkty, za to získá od spotřebitelů podporu.
Tato perspektiva vyjadřuje posun v pohledu zákazníka i změnu očekávání od firem, i to jak jsou vyobrazeny v mediích. A to včetně pozitivních i negativních hledisek. Přírodně orientované značky budou v centru dění v roce 2019 což zmiňuje Global Wellness Institute ve zprávě, která říká, že nejrychleji rostoucí oblastí oboru wellness a beauty je “čistá krása” tedy například produkty které jsou udržitelné a pochází z etických zdrojů, tedy od transparentních výrobců i dodavatelů.
Z pohledu fotografie a vizuálna obecně, vidíme jasný trend u firem, které se aktivně zapojují do zelených iniciativ, a to včetně hlavního negativního vlivu konzumní společnosti, tedy odpadu produkovaného výrobou zboží. Dá se očekávat, že uvidíme hodně surových obrázků na téma rizik spojených s bezmyšlenkovitou spotřebou a také ty, které hlasitě volají po změně.
Photocase
Německá agentura Photocase se specializuje na autentické fotografie s tím jedinečným nádechem berlínského stylu. Vše o jejich službách se můžete dozvědět v naší Photocase recenzi, a nezapomeňte se podívat na naše skvělé Photocase kódy ke kupónům pro další úspory. Tady jsou nejoblíbenější fotky pro rok 2019, které jejich tým získal:
Přirozené fotografie
Jednoduché, přirozené snímky jsou opravdu důležité, a to ne jen tento rok, ale bylo to tak vždy. Skuteční lidé, pocity a chvíle, ale prezentovány reálným způsobem, odlišné od klasických klišé fotografií.
Symbolizující fotografie
V tomto roce budeme psát HUMOR velkým písmem. Konkrétně, pokud jde o každodenní témata prezentovaná zábavným a kreativním způsobem. Každodenní fotografie se zábavným prvkem pomohou našim klientům vyniknout v davu.
Hyper-Still-Life
Rok 2019 bude úhledný rok! Jasné linie a tvary, svěží barvy a špetka Zeitgeist (duch času). Nehybné scény byly vždy hit, ale nečekané záběry nebo jiné jedinečné metody vás za chvíli dostanou.
Shutterstock
Shutterstock je jednou z nejpopulárnějších agentur ve fotografickém průmyslu. Proč, můžete zjistit v naší Shutterstock recenzi, a určitě se podívejte na naše Shutterstock kódy ke kupónům pro skvělé úspory. A zde vám přinášíme trendy, o kterých říkají, že v tomto roce budou vládnout:
Zin kultury
V digitálním věku žije kultura zinu v decentralizovaném duchu sociálních médií, kde je mohou sdílet nezávislí tvůrci a objevují se zde specializované skupiny. Ty jsou postavené na principech koláže a primárně ovlivněné vynálezem kopírky, jsou to papírové výřezy, textury šumu a škrábanců a vrstvy s hrubými hranami, které tento trend určují.
Hojnost 80. let
- léta jsou zpět a jsou připravena na večírek se zlatými řetězi, zvířecími vzory a přístupem. Říkáme, že zapomínáme na dobrý vkus a toto je asi vhodná doba. Clashing je klíčové slovo pro tento trend. Přemýšlejte o leopardím a hadím vzoru, peří z páva a zlatých řetězových řemenech, měkkých kožešinách a textuře z tvrdých kovů.
Úsvit technologií
Co bylo staré je opět nové. Tento trend je optimistickým návratem do začátku počítačové éry. Esence plná sytých barev tak jak to s technologiemi dřive souviselo. Vše se točí okolo vzhledu a zvukové atmosféry naznačující budoucnost v minulosti, kdy futurismus byl úsvitem digitálního věku. Barvy jako růžová, modrá, fialová se vrací opět na světlo. Dvoubarevné přechody, ostrá vektorová grafika a zasněné melodie syntetizátorů.
Na konci doby plastové
S vědomou spotřebou se stává svět bez plastů pravděpodobnějším než kdy před tím. Stejně jako náš postoj ke konzumnímu životu vzhledem ke klimatickým změnám.
Teď se mluví o alternativách. Pokroku dosahují zelené výrobky vyrobené z konopí a bambusu, zatím co redukce, recyklace a opětovné použítí je nevyhnutelným mottem naší budoucnosti.
Kawaii
Kulturní roztomilost se zrodila v Japonsku, ale dělá rozruch po celém světě jako vítané rozptýlení v nejisté době. Jsme připraveni biologocky milovat a milovat dětské postavičky ve stylu Kawaii.
Veselé, pastelově zbarvené vektory s neočekávanými předměty, růžové tváře jsou charakteristickými znaky tohoto pozitivně rozkošného stylu. Zaujme naší pozornost takovým způsobem, na který jiné umělecké způsoby nemají, nabízející únik z každodenního života který zahřeje.
Kalamkari
Indické umění malování a tisku na tkaninu, Kalamkari je tradiční metoda s ohromujícími výsledky. Přírodní barvy a složité vzory jsou středem tohoto tradičního uměleckého stylu. Tento ručně dělaný proces využívá pouze čisté, přirozené barvy, jako je indigo, hořčice a břečťan, aby vytvořily složité vzory a motivy. Digitální reprezentace napodobují ruční kvalitu prostřednictvím čistých barev a přirozených vzorů květin a zvířat.
Romantické rokoko
Rokoko je období známé pro bohaté a komplikované umění, plné dramatických vintage vzorů, zlatých ornamentů a porostů květin. Romantické podtóny vycházejí z měkkých pastelů, smyslného světla a stínu a elegantních zakřivených linií.
Inspirováno tímto výjmečně ornamentálním obdobím, tento opulentní směr je celý protkán uměleckým maximalismem. Ten jde za hranice plátna, sbírajíc inpiraci z historie umění, které ovlivňuje elegantní barevnost a struktury inspirované designem interiérů. Magické osvětlení a rozložení scény ve fotografii se mísí s webdesignem.
Hranol
Barva nikdy nezmizí a tento trend je důkazem, který ukazuje každou barvu v jasném a geometrickém referenčním rámci. Oslnivé duhy obklopují 3D tvary a plnobarevné vzory. Tento trend může být vzrušující, hravý a nadsazený, ostrý, náladový a neonový. Prostřednictvím zářivých plnobarevných vzorů nebo zdánlivě pohyblivé grafiky vlnobití, zobrazuje mnohobarevnost jako mocný návrhový nástroj.
Hypnotický
Opakující se vzory, vířivé spirály a kaleidoskopické iluze tohoto trendu vytvářejí skutečně ponořující design vhodný pro digitální věk. Mnohostranné a vícebarevné iluze vytvářejí trance-like design. Tyto prvky jsou základem psychedelie, nabízející zážitek měnící mysl přes surrealismus a abstrakci. Podívejte se na náznaky nové dynamiky zdánlivě s chybami nazvané datamoshing v tomto klasickém stylu.
Budoucnost všedního dne
Neuvěřitelné pokroky, které se zdály nemožné na úsvitu roku 2000, jsou nyní součástí každodenního života. Jak technologie přetváří svět, objevuje se nový jazyk a symbologie, zachycující náš každodenní život. Od masivních soutěží esportů přes multiverse virtuální reality až po biometrické skenování na úrovni spotřebitelů a revoluci v automatizaci, se svět techniky setkává s představivostí a vzrušením pod naší kontrolou, jak se rozvíjí.
Lákavá typografie
Tukový a poprášený cukrem nebo kulatý s čokoládovou polevou, náš první typografický trend dává textu místo u stolu. Jedná se o typy, které můžete ochutnat, zvednout z obrazovky stínem, texturami a někdy i posypat. Vzestup rozšířené reality a ponořujícího designu inspiroval sugestivní novou hloubku a dimenzi v digitální typografii. S nápisy lákjící k doteku na bázi vektorů nám tento nápadný typografický trend ukazuje, jak může být 3D design sladký.
Adobe Stock
Adobe vlastnící fotobanku má nejen skvělé fotky a ceny, ale také je zpřístupňuje přímo ve vašem oblíbeném designu v aplikaci Creative Cloud. Získejte úplný přehled v naší Adobe Stock recenzi, a nezapomeňte se podívat na bezplatnou Adobe Stock zkušební verzi. Zde jsou trendy, o kterých říkají, že se jimi budou v letošním roce řídit:
Přírodní instinkty
Vzhledem k tomu, že přítomnost technologie v našich životech stoupá a více dní strávíme v digitálním světě, cítíme se stále více vzdáleni od fyzického světa. Tento stálý posun vede více lidí k vědomému (nebo podvědomému) hledání rovnováhy prostřednictvím přírody.
Tato touha spojit se s přírodou také nasměrovává chování spotřebitelů. Spotřebitelé nyní aktivně hledají přírodní ingredience v produktech, které si vybírají. Kromě obsahu jsou také naladěni na to, jak jsou ingredience získávány a jak značky komunikují.
Spolu s touhou po přirozeném útočišti hledají spotřebitelé také značky, které uspokojují jejich duchovní potřeby. Maloobchodníci reagují prostory, které obsahují přírodní prvky pro klidnou nákupní atmosféru. Ve vizuálním světě se designéři zaměřují na aspirační obrazy s přírodními prvky a oslavami fyzického, emočního a duchovního zdraví.
Kreativní demokracie
Už dále nečekáme, že kreativita bude formovat naše vizuální světy – místo toho lidé používají technologii k tomu, aby vyzdvihovali a sdíleli své vlastní nezralé, surové a autentické momenty v plné, živé barvě. Generace Z a Millennials jsou označovány hlavními přispěvovateli, ale dělají to všechny věkové kategorie, poháněné mobilními platformami, které umožňují vkládat na cestách obsah a live stream na sociální média.
Značky hledají chytré způsoby, jak využít naší touhy vytvářet vlastní fotky. Nástroje a komunity se objevují, aby přijaly i tento nový tvůrčí impuls. Rozmanitá pravidla v tvůrčí demokracii – jak před objektivem, tak i za ním. Vizuálně, kreativní demokracie je o nezkreslených snímcích, jasných barvách, různorodých tématech a videích, který hýbá lidmi.
Rozrušující výraz
Lidé jsou konečně připraveni, aby jejich hlas byl vyslyšen. Ať už jde o kreativní hru nebo urputný politický odpor, obrázky extrémního sebevyjádření táhnou. Naše sociální média jsou plná stávkujících, protestujících a neplánovaných politických proslovů. Známé značky se také nechaly inspirovat touto silnou energií, půjčujíc si vizuální jazyk protestu do svých výloh a kolekcí oblečení.
Dokonce i když neexistuje žádná politická motivace, tak nové sebevyjádření přináší všezahrnující apolitické dechberoucí vizuály, které se jako dýka proříznou okolním šumem. Obrazové spektrum kolísá mezi jemnými až hypnotyzujícími motivy až k těm zářivým plných hravosti. V kontextu vizuality vyjádření rozrušení znamená podporu široké palety identit, což oslavuje nebojácnost individulit a jde vstříc doteku světla při současné podpoře síly a intenzity.
Postoj značky
Spotřebitelé, zejména generace Z a millennials, chtějí víc než jen výrobky – jsou věrní firmám s vyhraněnými hodnotami a závazkem transparentnosti. Některé brandy vyráží do akce v duchu palcových titulků, aby ukázaly svoji sílu a hodnoty. Ostatní pomáhají svým zákazníkům stát se etičtější a zodpovědnější.
Aby udrželi krok s tímto trendem, firmy musí jasně komunikovat smysluplný a jednotný názor na celosvětová témata, jako například sociální právo a ochrana přírody. V rámci vizuálního prostoru to znamená ohromující až dech beroucí vyobrazení velkých témat, což v globálním měřítku významě ovlivní skupiny příjemců takové komunikace.
Depositphotos
Dobře zavedená fotografická agentura Depositphotos je proslulá svou flexibilitou v cenách a vysokou kvalitou fotografií a služeb zákazníkům. Více podrobností o tomto najdete v naší Depositphotos recenzi, a máme vynikající Depositphotos kód na kupón s obrázky zdarma a skvělou slevou! A zde jsou vizuální trendy, které si jejich odborníci na tento rok vyzdvihli:
Éra přizpůsobení
Značky se snaží společně vytvářet zkušenosti se spotřebiteli prostřednictvím UGC a ovlivňování marketingu při přizpůsobování vizuálního obsahu tak, aby se přizpůsobili ne segmentům spotřebitelů, ale aby se přizpůsobili a byly relevantní pro jednotlivce. V době, kdy je reklamní slepota vysoká, je osobní obsah příležitostí k připojení přes různé kanály.
Zavržením marketingu typu “one size fits all”, se značky a společnosti rozhodnou pro bližší individuální zkušenosti a začínají s přesností ve vizuálním obsahu.
Kreativní provokace
Abyste získali pozornost uživatelů, vizuální obsah na sociálních médiích musí být přesný. Statečný, troufalý a někdy odvážný výběr vizuálních vizí se stává z tohoto důvodu prominentnější. Tento druh kreativní provokace lze dosáhnout nekonvenčními přístupy k fotografování, umění a designu.
Už nestači jen čistý a vyladěný záběr dechberoucího desinu. Klíč jsou nezapomenutelné vizuály, což dnes znamená vytvořit dílo, které koluje po internetu. Firmy musí podporovat dialog, až to jim pomůže zachytiti esenci toho co znamená zůstat relevantní jako značka. Jak daleko jsou samotné značky schopny zajít, aby podpořily tyto dříve neznámé pohnutky a podporovali veřejný diskurs? Týmy kreativců nad odpovědí dnes tráví hodiny.
Nostalgická retrospektiva
Umělci, designéři a významné značky sledují stopy minulosti, čerpají z nich některé z nejvýznamnějších a nezapomenutelných stylů, momentů a pozoruhodných postav z 60., 70., 80. či 90. let. Takové odkazy na specifická desetiletí přitahují nejen ty, kteří si pamatují ty nejdůležitější věci, ale i ty, kteří se dívají do minulosti se zvědavostí a objevenou nostalgií.
Móda často čerpá inspiraci v minulosti a ukazuje nám, že to může být provedeno s chutí a novou rotací. Nostalgické vzpomínky jsou spíše o tom, jak využít a oslavovat to nejlepší z obou světů – nostalgický vzhled a pocit s moderním návratem, který vytváří styl.
Přijmout historii umění
Hledání inspirace nás vrhne nejen několik desetiletí, ale někdy i staletí zpět. Klasické umění se odráží v dílech současných umělců po celém světě. Jedná se o jinou techniku, která se týká hledání inspirace a interpretace osobním způsobem.
Fotografy často vidíme, že se nebojí odkazovat na minulost, zatímco v reklamě jen velice zřídka tvůrci jdou touto cestou. A to i přes rostoucí počet uměleckých děl zmiňovaných například na Instagramu, kde se autoři pokouší jim dát nový život. Někdy i se špetkou ironie a humoru.
První globální estetika
Prožíváme nárůst prvního, skutečně globálního estetického – luxusního minimalismu, který upřednostňuje autenticitu a syrovost. Tato globální estetika je silně ovlivněna sociálními médii a rozšiřuje stejnorodý návrhový trend, který začíná formovat interiéry a zátiší v místech, kde jíme, pijeme a trávíme čas.
Je strašné myslet si, že sociální média mají vliv při formování fyzického světa, ale je to pravda, a to není vidět jen při výběru interiéru. Místa po celém světě začínají vypadat stejně.
Specifika tohoto trendu jsou velmi rafinovaná, elegantní a čistá estetika. Tento leštěný vzhled, který obsahuje surové, originální materiály, se šíří na sociálních médiích, a jsou jako požár a rychle ho přebírá svět se sofistikovaným pohledem na životní styl.
Přidání vrstev interakce
V roce 2018 se mluvilo o videu a animaci s nástroji, jako jsou šablony Crello, které nabízejí co nejvíce populárního média. Předpověď pro příští rok je rozšíření tohoto – nové způsoby interakce s obsahem. To platí také pro web design, kde se přidávají interaktivní prvky, které přimějí lidi, aby se zapojili do vizuálního obsahu.
Interaktivní prvek zapojuje návštěvníky a ukazuje jim, že i lidé mohou být součástí návrhu. Dáváte tak lidem příležitost zapojit se do obsahu, a získáváte záruku, že si vaši značku, produkt nebo věc zapamatují.
Přechod k 3D designu
Více designérů získává nové nástroje a zvládne tak nové dovednosti s trojrozměrnými prvky. Přidání tohoto typu hloubky do návrhů vytváří okamžitý vizuální zájem a výzvy statické grafického designu tak, jak ho známe.
Facebook každoročně překvapí uvedením 3D snímků. Existuje mnoho důsledků pro novou funkci, zejména v aplikaci pro grafický design a sdílení práce na sociálních médiích.
Design webových stránek se rychle snaží dohnat čas a ukázat další objevnou etapu grafického designu. Dokonce i naši vlastní fotografové experimentují s 3D designem, ukazujíc nám rozsáhlá díla umění který snad jednou bude zdrojem kreativní inspirace generací budoucích.
Minimalismus se stává filozofickým
Pokud se podíváme na jeden trend, který nikdy nezmizel, ale získal dynamiku, je to minimalismus. Nicméně prognóza pro příští rok je hlubší koncepční minimalismus nejen v designu webových aplikací, ale také v designu produktů a fotografování.
Minimalismus se stává filozofickým v tom smyslu, že diváci jsou nuceni zastavit se a přemýšlet, uvažovat a dospět k závěrům o záběrech, které jsou grandiózní. Minimalistický obraz není nudný, naopak přidání nových a nečekaných elementů do kompozice ukazuje, že minimalismus je něco jiného než to.
Nová vlna povědomí o životním prostředí
Značky začínají zaujímat postoj k důležitým tématům, a to více než kdokoliv, k záležitosti životního prostředí, které je na prvním místě seznamu obav z celého světa, což z něj činí místo investic a vidíme více vizuálů, které odhalují skutečný stav světa, v němž žijeme.
Tyto obrazy se dostávají do popředí ve zprávách, protože je načase, abychom se rozhodli zaujmout postoj k celosvětovým problémům. Studie začínají ukazovat, že by se spotřebitelé spíše postavili za značky založené na příčinách, které podporují, což je pro každou firmu užitečné.
Dreamstime
Známá fotografická agentura Dreamstime poskytuje skvělé nabídky profesionálních fotografií a v tomto průmyslu má dlouhou historii. Více si můžete přečíst v naší Dreamstime recenzi. A dnes s námi sdílejí špičkové trendy ve fotografiích, o kterých se domnívají, že budou tento rok na vzestupu:
Připojení
Komunikační technologie, internet a koncept konectivity nadále hraje velkou roli na celém světě, což vzrůstá s technologií samotnou. Elon Musk plánuje nás všechny propojit pomocí internetových satelitů ve vesmíru, a tak samozřejmě i fotografie bude připravena podpořit tento snový vizuální koncept.
Umělá inteligence
Umělá inteligence (AI) je stále v počátcích, přesto že se rapidně proměňuje. Bez ohledu na to kolik oblastí v příštím roce ovládne poskytuje nekonečné fotografické možnosti. Od abstraktní ilustrace přes komplexní kompozice od umělou inteligencí poháněných robotů k samoříditelným autům. Umělá inteligence pomalu, ale jistě obsazuje nepopiratelnou roli ve fotografickém průmyslu.
Obchodní konference
Rozhovory a konference hostované špičkovými profesionály byly vždy důležitou součástí mnoha průmyslových odvětví. Není překvapením, že tento druh snímků má stále své pevné místo v nejlepších trendech. Dá si někdo proslov na TEDu?
Podnikání
Podnikání se stává méně kariérou a více módním životním stylem. Říkají, že když nenajdete práci, jděte a vytvořte ji. V tomto roce je spuštěno několik nadějných startupů, a proto očekáváme velkou poptávku po těchto snímcích.
Protesty a aktivismus
Svět prochází rychlými změnami a konflikty v ideologii, které jsme v minulém roce viděli, se v roce 2019 zintenzivní. Musíme být připraveni poukázat na další protesty, na více politických a sociálních požadavků, aktivismus a lepší ochranu práv. Díky sociálním médiím jsme mnohem hlasitější než kdykoli předtím.
3D
Pokud by rok 2018 byl rokem jednoduchosti, rok 2019 uvidí opak. V návrhářském světě “méně je více”, rok 2019 změní jeho tvář z jednoduchosti v designu na návrat zaměření na složitost. Chcete-li vyniknout, očekávejte, že návrháři a obchodníci začnou implementovat 3D prvky do materiálů.
Rozmanité rodiny
Víte, že život není jen práce, když se podíváte na rodinné fotografie. Jako základ naší společnosti, rodina nikdy nebude z módy. Co se změní, je její rozmanité zastoupení, které vidíme v rodinách. Můžeme očekávat, že v příštím roce uvidíme více tohoto tématu.
Příroda a zvířata
Města jsou v našem životě rušným elementem, a většina lidí chce co nejčastěji uniknout do přírody a obvykle s sebou bere svého chlupatého přítele. Očekávejte, že příští rok se objeví další příroda s nejlepším přítelem člověka. Kdo nemá rád krásný obrázek psa?
Udržitelnost
Posledních několi let se stalo klíčových vůči celosvětovým změnám a v pohledu lidí na naši planetu. Jde o způsob jakým využíváme zdroje, jak recyklujeme, jak znovu požíváme a obnovujeme. Zřetelně vidíme tento trend vetkaný do těch nejůžasnějších fotografických konceptů, které budou inspirovat zástupy lidí k tomu, aby pro svoji planetu udělali víc. Plasty se staly veřejným nepřítelem číslo jedna a boj proti nim se stal novou normou.
Pantone
Pantone si vybrala barvu living coral jako barvu roku 2019, také v souvislosti s obecným trendem v oblasti životního prostředí. Ohřev oceánů zabíjí korály a mořský život je nevyvážený ekosystém. Koncepční obrazy kolem této barvy a její význam by měly být přímo v trendech.
123RF
123RF je známý název ve fotobankovém průmyslu, protože agentura je mnoho let v tomto oboru a má velmi dobrou pověst a podporu. Zjistěte o nich více v naší 123RF recenzi, a nenechte si ujít naše 123RF kupóny pro extra výhody. Pro tento rok společnost předpovídá, že hlavní trendy ve fotografování budou následující:
Dron fotografování – chuť k životu z výšky
Jasné a odvážné barvy
Street fotografie – skutečné emoce
Překlenutí rozdílu mezi pohlavími
Vertikální fotografie – mobilní je hodnotná
Fotografování krajiny – báječná příroda
Filmová fotografie – film určitě není mrtvý
Kulturní inkluze
Ohromte své publikum s trendy fotkami pro rok 2019
Toto jsou hlavní trendy v oblasti fotografování, které potřebujete vědět v roce 2019, chcete-li zůstat na vrcholu vaší vizuální hry a nechat své publikum milovat každý návrh, který vytvoříte.
Na kterékoliv z zvýše uvedených fotoagentur naleznete rozsáhlé nabídky těchto čerstvě vytvořených fotek a ilustrací.
Které trendy přijímete jako první? Dej nám vědět!